zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę uproszczona wersja
Rada Miejska w Prabutach

Rada Miejska w Prabutach Transmisje z obrad Rady

Obrady XXI zwyczajnej sesji Rady Miejskiej z dnia 25 sierpnia 2025 roku

Czas publikacji: 6 dni 21 godzin temu
Długość nagrania: 00:25:09
Liczba odtworzeń: 37
Jakość nagrania: SD | HD

Podsumowanie przebiegu posiedzenia / wygenerowane przez sztuczną inteligencję

Obrady XXI Zwyczajnej Sesji Rady Miejskiej w Prabutach - 25 sierpnia 2025 r.

Punkt 1: Otwarcie obrad

Obrady otworzył przewodniczący Rady Miejskiej, stwierdzając obecność 8 radnych, co stanowi kworum. Sesja jest transmitowana i nagrywana, a dane osobowe są chronione zgodnie z przepisami prawa.

Punkt 2: Zatwierdzenie porządku obrad

Przewodniczący zapytał o ewentualne zmiany w porządku obrad. Nie zgłoszono żadnych uwag, w związku z czym porządek obrad został zatwierdzony.

Punkt 3: Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji

Protokół nr 19 z sesji z dnia 18 czerwca 2025 r. oraz protokół nr 20 z sesji z dnia 30 lipca 2025 r. zostały przyjęte bez uwag.

Punkt 4: Informacja burmistrza o działalności za okres między sesjami

Burmistrz Krzysztof Niziołek przedstawił informacje dotyczące swojej działalności w okresie od 31 lipca do 9 sierpnia 2025 r. W tym czasie odbył dwa kolegia burmistrza, uczestniczył w 16 spotkaniach oraz przyjął 7 mieszkańców. Wspomniał o spotkaniach z przedstawicielami Stowarzyszenia SNOA oraz o planach dotyczących spółdzielni energetycznej.

Punkt 5: Wnioski i zapytania

Radny Stanisław Anders zapytał o szczegóły dotyczące spółdzielni energetycznych. Burmistrz wyjaśnił, że czekają na konkretne wyliczenia dotyczące opłacalności. Radni nie zgłosili więcej pytań.

Punkt 6: Procedowanie uchwał

Przewodniczący poinformował, że projekty uchwał były omawiane na posiedzeniu komisji i uzyskały pozytywne opinie.

Punkt 7: Uchwała w sprawie regulaminu przyznawania dodatków dla nauczycieli

Rada przyjęła uchwałę w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz warunki przyznawania nauczycielom dodatków motywacyjnych i funkcyjnych. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 8: Uchwała w sprawie zaliczenia dróg do kategorii gminnych

Rada przyjęła uchwałę dotyczącą zaliczenia kilku dróg do kategorii dróg gminnych oraz zmiany ich przebiegu. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 9: Uchwała w sprawie nadania nazwy rondu

Rada przyjęła uchwałę w sprawie nadania nazwy Rondo Kolonia dla ronda u zbiegu ulic Jana Karola Chodkiewicza i Stanisława Patyry. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 10: Uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2025 rok

Rada przyjęła uchwałę dotyczącą zmian w budżecie miasta i gminy Prabuty na 2025 rok. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.

Punkt 11: Sprawy organizacyjne

Radny Stanisław Anders zapytał o organizację dożynek, które mają się odbyć w najbliższą sobotę. Dyskutowano o udziale Kół Gospodyń Wiejskich oraz o wsparciu ze strony kół łowieckich. Sekretarz miasta potwierdził, że dożynki są przygotowywane przez Sołectwo Rodowo i inne sołectwa. Ustalono, że na dożynkach będzie 6 Kół Gospodyń Wiejskich oraz planowane są różne atrakcje, w tym pokaz ptaków drapieżnych.

Zakończenie obrad

Przewodniczący zamknął obrady XXI sesji Rady Miejskiej w Prabutach, dziękując wszystkim uczestnikom.

Uwaga!

Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.

Pozostałe transmisje