Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2.
Zatwierdzenie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu nr XIX z sesji Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 18 czerwca 2025 roku oraz protokołu nr XX z sesji Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 30 lipca 2025 roku.
4.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty o działalności za okres między sesjami.
6.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatku motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy oraz niektóre inne składniki wynagradzania.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych, ustalenia ich przebiegu i zmiany przebiegu istniejących dróg gminnych publicznych.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy rondu położonemu u zbiegu ulic: Jana Karola Chodkiewicza i Stanisława Patyry w miejscowości Prabuty, obręb geodezyjny 0005.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Prabuty na 2025 rok.
11.
Sprawy organizacyjne Rady Miejskiej.