zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Miejska w Prabutach
XXIII Sesja w dniu 29 września 2025, godz. 14:30
w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Prabuty, ul. Kwidzyńska 2.
Posiedzenia
Głosowania
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Prabutach
Lista obecności na posiedzeniu
Stanisław Anders
Nieobecny
Marek Beksa
Obecny
Tomasz Chodowiec
Nieobecny
Marcin Domagalski
Obecny
Grzegorz Gintowt
Nieobecny
Marcin Kłosiński
Obecny
Zbigniew Kondel
Nieobecny
Karol Koper
Obecny
Edyta Kossak-Czarnecka
Obecna
Paulina Kowalska
Obecna
Adam Kuncicki
Obecny
Anna Latopolska
Obecna
Jacek Mikołajków
Obecny
Tomasz Nadolski
Obecny
Paweł Panikowski
Obecny
Porządek obrad
14:32
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
14:32
2.
Zatwierdzenie porządku obrad sesji.
14:32
3.
Przyjęcie protokołu nr XXI z sesji Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 25 sierpnia 2025 roku oraz protokołu nr XXII z sesji Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 10 września 2025 roku.
protokół XXI-2025 z 25 sierpnia 2025 (0,25MB)
Protokół XXII-2025 z 10 września 2025 (0,25MB)
14:41
4.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty o działalności za okres między sesjami.
14:44
5.
Wnioski i zapytania.
14:44
6.
Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
14:45
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji.
projekt zmiany uchwały wrzesień (0,23MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyznaczenia obszar...)
14:49
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Prabuty na 2025 rok.
UCHWAŁA 29.09.2025 (0,26MB)
Zmiany w budżecie opis 29.09.2025 (0,18MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Prabuty na...)
14:50
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Prabuty.
X_XX_2025 _uchwala (0,19MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Mias...)
14:53
10.
Sprawy organizacyjne Rady Miejskiej.